poniedziałek, 19 marca 2012

Karczma w sf game

                                                                        Karczma
Karczma to przystanek dla wędrowców i poszukiwaczy przygód. Spotkasz w niej osoby, które będą miały dla ciebie zadania. Za ich wykonywanie otrzymujesz złoto i doświadczenie. Klikając na osobę siedzącą przy stole przed tobą, będziesz mógł zobaczyć trzy zadania, które może ci ona zaoferować, i wybrać jedno z nich.

Poniżej przedstawiony jest pasek tzw. awanturniczości. Każde zadanie zmniejsza poziom awanturniczości.
Awanturniczość zmniejsza się w zależności od długości zadania (jedna minuta = jeden punkt awanturniczości). Punkty awanturniczości możesz przywrócić klikając na karczmarza i pijąc piwo (jedno piwo = 20 punktów awanturniczości). Dziennie możesz wypić maksymalnie dziesięć piw.

W głębi karczmy znajduje się trzecia osoba - hazardzista.
Możesz zagrać z nim w grę losową. Możesz postawić złoto lub grzyby*. Jeśli dobrze obstawisz, podwoisz swoją stawkę.
Możesz też postawić złoto wpisując "/gold ;-) x" na czacie gildii", a następnie odwiedzając hazardzistę.
* grzyby możesz stawiać dopiero, gdy przynajmniej raz zakupisz je u handlarza grzybów.


Wskazówka: Pasek awanturniczości odnawia się automatycznie (z powrotem do 100) o północy czasu wschodnioeuropejskiego.

Wskazówka: Niewykorzystane punkty awanturniczości przepadają o północy.

Wskazówka: Grzyby i przedmioty otrzymujesz po powrocie z udanego zadania. Upewnij się, że masz wolne miejsce w plecaku! Jeżeli nie masz przynajmniej jednego wolnego miejsca, zdobyte przedmioty przepadną.

Wskazówka: Za każde wykonane zadanie otrzymujesz także 10 punktów czci.

1 komentarz: