Karczma
Karczma to przystanek dla
wędrowców i poszukiwaczy przygód. Spotkasz w niej osoby, które będą
miały dla ciebie zadania. Za ich wykonywanie otrzymujesz złoto i
doświadczenie. Klikając na osobę siedzącą przy stole przed tobą,
będziesz mógł zobaczyć trzy zadania, które może ci ona zaoferować, i
wybrać jedno z nich.
Poniżej przedstawiony jest pasek tzw. awanturniczości. Każde zadanie zmniejsza poziom awanturniczości.
Awanturniczość zmniejsza się w zależności od długości zadania (jedna minuta = jeden punkt awanturniczości). Punkty awanturniczości możesz przywrócić klikając na karczmarza i pijąc piwo (jedno piwo = 20 punktów awanturniczości). Dziennie możesz wypić maksymalnie dziesięć piw.
W głębi karczmy znajduje się trzecia osoba - hazardzista.
Możesz zagrać z nim w grę losową. Możesz postawić złoto lub grzyby*. Jeśli dobrze obstawisz, podwoisz swoją stawkę.
Możesz też postawić złoto wpisując "/gold ;-) x" na czacie gildii", a następnie odwiedzając hazardzistę.
* grzyby możesz stawiać dopiero, gdy przynajmniej raz zakupisz je u handlarza grzybów.
Wskazówka: Pasek awanturniczości odnawia się automatycznie (z powrotem do 100) o północy czasu wschodnioeuropejskiego.
Wskazówka: Niewykorzystane punkty awanturniczości przepadają o północy.
Wskazówka: Grzyby i przedmioty otrzymujesz po powrocie z udanego zadania. Upewnij się, że masz wolne miejsce w plecaku! Jeżeli nie masz przynajmniej jednego wolnego miejsca, zdobyte przedmioty przepadną.
Wskazówka: Za każde wykonane zadanie otrzymujesz także 10 punktów czci.
Potrzebujesz HACKA do Shakes and Fidget ?
OdpowiedzUsuńNa tej stronie jest bardzo dobry:
freehackpl.com/shakes-fidget-hack